Největší internetové mediazastupitelství v ČR
Leaderboard
Základní údaje
Formát
Image (JPG, PNG, GIF)
HTML 5
Dynamický HTML banner
Rozměr
1000 x 200 px
Max. datová velikost
100 kB TEST
Obecná pravidla pro výrobu reklamních formátů
- Banner nesmí být tzv. "trikový" což znaméná, že nesmí být nápadně podobný standardním hláškám operačních systémů. Banner nesmí výrazně blikat či se chvět, takový banner je považován za agresivní a může uživatele výrazně rušit při práci se stránkou.
- Banner nesmí obsahovat vulgarismy, pornografický obsah nebo prvky rasismu.
- Banner nesmí obsahovat žádné zvuky, výjimkou je pouze videobanner nebo po dohodě.
specifikace prokliku reklamních formátů
- Prokliky v HTML banneru definujeme v těle banneru pomocí <a> s atributem href a target.
- Odkaz do href můžeme dát libovolný – bude změněn na dynamickou proměnnou při nasazení banneru do reklamního systému.
- U cíle odkazu (html atribut target), který také může být změněn při vložení do reklamního systému, vložíme hodnotu _top (otevře v prohlížeči v původním okně i kdyby byl banner vložen přes iframe).