AdActive zastupuje Dotyk.cz

Dotyk.cz je novinkou v portfoliu AdActive

 

Magazín Dotyk.cz skupiny Vltava Labe Media spustil novou modernější verzi svého webu. Cílem této změny je zpřístupnit kvalitní obsah Dotyku širšímu publiku. Současně web Dotyk.cz rozšířil portofolio AdActive, který ho zastupuje pro prodej reklamy.

 

Magazíny rodiny Dotyk procházejí výraznější změnou poprvé po třech letech. Čtenářům tak přináší dokonalý uživatelský zážitek na všech zařízeních, dále pak rychlost načítání a přehlednost. Změna se týká nejen publicistického týdeníku, ale také byznysového týdeníku Dotyk Byznys. Nový web i aplikace Dotyku spojí obsah obou magazínů do jedné platformy, a to jak webové, tak do mobilní a tabletové aplikace.

 

„Obsah Dotyku se rozšířením o webovou platformu, v souladu s posledními trendy v médiích, může dostat mezi daleko širší skupinu čtenářů a zároveň ho bude daleko snazší sdílet na sociálních sítích, jakožto rostoucím zdroji pro získávání informací. A to si Dotyk se svým vysoce kvalitním obsahem určitě zaslouží," řekl Michal Klíma, generální ředitel VLM.

 

„Dotyk na novém webu zkrátil periodicitu, články jsou publikovány v průběhu každého dne. Dotyk je nyní "online-first" magazínem. Inzertní formáty vedle tabletové verze zahrnují i standardní webovou inzerci, takže Dotyk se pro inzerenty stává atraktivnějším médiem," uvedl Petr Bednář, ředitel digitální divize.

 

Novinkou je prezentace článků prostřednictvím tzv. trendů, tedy témat, která aktuálně hýbou společností. Trendy čtenářům umožní rychlou orientaci v dění doma i ve světě a zároveň nabídnou možnost hlubšího poznání problematiky. Na webu Dotyk.cz se rovněž objevila nová rubrika "Exkluzivně" prezentující unikátní a rychlé zprávy zejména z oblasti byznysu.

 

„Nová aplikace pro tablety, která nahradí tu stávající, bude mnohem více propojená s webem," doplnila Eva Hanáková, ředitelka redakcí magazínů Dotyk. A dodala: „Kromě toho máme i novou aplikaci pro mobilní telefony, které se postupně stávají tou hlavní platformou, z níž lidé čerpají informace."

 

Prodej inzerce do všech platforem Dotyku zajišťuje agentura AdActive, ve které VLM získalo před pár dny stoprocentní podíl, a která tak je obchodním zastoupením pro digitální aktivity celé skupiny. Inzertní produkty nyní vedle tabletové verze zahrnují i klasické webové formáty.

zpět na novinky
AdActive zastupuje Dotyk.cz