AdActive zastupuje Aukro.cz

Reklamu na Aukro.cz exkluzivně prodává AdActive


Mediazastupitelství AdActive, s.r.o. od července 2016 exkluzivně zastupuje aukční server Aukro.cz pro prodej reklamy. 


Aukro.cz největší on-line tržiště, působí na českém internetu od srpna 2003 a od svých počátků je součástí polské skupiny Allegro. Stránky Aukro.cz měsíčně navštíví přes 1 100 000 reálných uživatelů a jsou zde registrovány téměř čtyři miliony uživatelů. Inzerenti si mohou pro svou reklamu zvolit několik standardních formátů - skyscraper, leaderboard a další. 


“Naše portfolio nabízí klientům široký výběr cílové skupiny - dá se říci, že každý inzerent si tu najde to své. V tomto duchu doplňujeme naše portfolio i o další weby. Současně se dá říci, že Aukro.cz posiluje i naše záměry v oblasti behaviorálního marketingu, kde se snažíme klientům nabídnout možnost unikátního cílení podle nákupního záměru - který se prokazuje právě na srovnávačích a aukčních serverech,” dodává Jan Vobecký, ředitel AdActive, s.r.o.


V portfoliu AdActive je nyní více než 80 zastupovaných webů, navštíví je více než 4 000 000 reálných uživatelů měsíčně. Nejvýznamnějšími servery jsou Denik.cz, Kafe.cz, Omlazeni.cz Vinted.cz, Dumazahrada.cz, eStranky.cz.

 

„AdActive tímto krokem potvrzuje, že obchodní zastupování webů na reklamním trhu je pro něj i nadále důležitou součástí byznysu a hodlá ho i rozvíjet i po ovládnutí společnosti AdActive mediální skupinou Vltava-Labe-Press,“ dodává Petr Bednář, ředitel digitálních aktivit VLP.




zpět na novinky
AdActive zastupuje Aukro.cz